پاکستانی ها بیشترین تعداد بورسیه تحصیلی اندونزی را دریافت می کنند

پاکستان در حال حاضر بیشترین تعداد بورسیه تحصیلی دانشگاهی اندونزی را در رده های مختلف دریافت می کند و علاقه شدید متقاضیان پاکستانی برای ادامه تحصیلات عالی خود در اندونزی نشان دهنده روابط علمی دوجانبه و روح دوستی بین اندونزی و پاکستان است. این دیدگاه ها توسط سفیر اندونزی، آدام توگیو، هنگام سخنرانی در جمعی از دریافت کنندگان بورسیه های تحصیلی اندونزی، از جمله برنامه تبادل فرهنگی بدون مدرک بورسیه تحصیلی Dharmasiswa بیان شد.

پاکستان در حال حاضر بیشترین تعداد بورسیه تحصیلی دانشگاهی اندونزی را در رده های مختلف دریافت می کند و علاقه شدید متقاضیان پاکستانی برای ادامه تحصیلات عالی خود در اندونزی نشان دهنده روابط علمی دوجانبه و روح دوستی بین اندونزی و پاکستان است. این دیدگاه ها توسط سفیر اندونزی، آدام توگیو، هنگام سخنرانی در جمعی از دریافت کنندگان بورسیه های تحصیلی اندونزی، از جمله برنامه تبادل فرهنگی بدون مدرک بورسیه تحصیلی Dharmasiswa بیان شد. به بیش از 140 دانشجوی پاکستانی در تعدادی از دانشگاه های پیشرو جهان در اندونزی بورسیه تحصیلی با بودجه کامل اعطا شد. نماینده اندونزی خطاب به برندگان جوایز، بر اهمیت برنامه دارماسیسوا تاکید کرد زیرا فرصتی عالی برای دانش آموزان فراهم می کند تا درک عمیق تری از فرهنگ غنی و متنوع اندونزی پیدا کنند. توگیو امیدوار است: «پس از اتمام تحصیلات خود، نقش سازنده‌تری به عنوان سفیر فرهنگی هر دو ملت ایفا خواهید کرد.» این رویداد به عنوان یک پلت فرم استثنایی برای ارج نهادن به برتری علمی و تسهیل دانشجویان در آغاز سفر تحصیلی خود به اندونزی بود. سفیر اندونزی آقای آدام توگیو از صمیم قلب به برندگان بورسیه تبریک گفت. در این گردهمایی تعدادی از فارغ التحصیلان برنامه های بورسیه قبلی نیز حضور داشتند که با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود از زندگی و تحصیل در اندونزی با شرکت کنندگان تازه وارد تعامل معناداری داشتند.

محمد زالکیفال، فارغ التحصیل KNB، تجربه خود را از تحصیل در موسسه کشاورزی بوگور یا IPB که یکی از بهترین آزمایشگاه های تحقیقاتی کشاورزی در جهان را دارد، به اشتراک گذاشت. او افزود: "این تجربه بسیار غنی بود و یک عمر فرصت را به من داد تا از کارشناسان تحقیقاتی بیاموزم و در رشته خود برتر باشم." زالکیفال پس از تکمیل مدرک کارشناسی ارشد خود در IPB، مدرک دکترا را در دانشگاه های انگلستان دنبال خواهد کرد. این رویداد با یک جلسه پرسش و پاسخ به پایان رسید که به دریافت کنندگان بورسیه اجازه می داد تا سوالات و نگرانی های خود را مطرح کنند و در نهایت با یک عکس گروهی به یاد ماندنی همراه بود که شور و شوق مشترک را به تصویر می کشید.

پاکستانی ها بیشترین تعداد بورسیه تحصیلی اندونزی را دریافت می کنند

منبع:

https://pakobserver.net/pakistani-receive-highest-number-of-indonesian-scholarships

/

کد خبر 16820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =